Kierowcy zespołu Petera Saubera zostali dziś wyeliminowani przez awarie techniczne. W bolidzie Pedro de la Rosy wystąpił problem z hydrauliką, którego nie można było rozwiązać podczas postoju. Kamui Kobayashi natomiast miał w swoim C29 problem ze skrzynią biegów.
Kamui Kobayashi„To naprawdę rozczarowujące, ponieważ nasze tempo wyścigowe było o wiele lepsze od tego, które zaprezentowaliśmy w kwalifikacjach. Myślę, że znów straciliśmy szansę na zdobycie punktów. Mój start był dobry. W Monako pierwszy zakręt nigdy nie jest łatwy, ale było w porządku. Potem nie mogłem już wrzucać wyższych biegów i po prostu poszukałem bezpiecznego miejsca na zaparkowanie bolidu”.
Pedro de la Rosa
„To oczywiście kolejny wyścig, który chciałem ukończyć. Na początku samochód spisywał się dobrze. Po starcie trzymałem się z dala od kłopotów, co było głównym założeniem, następnie uważałem na opony. Mieliśmy odmienne strategie, co było według mnie dobre. Ja jechałem na miękkiej mieszance, a Kamui na twardszej. Podróżowałem za Witalijem Pietrowem i czekałem na swoją szansę. Zaalarmował mnie problem z szybką zmianą biegów, a kiedy wspomaganie działało coraz ciężej, jasne stało się, że wystąpił problem z hydrauliką”.
16.05.2010 17:31
0
Doprady nie wiem co robią ci ludzie w tym zespole. Jest źle nie moga się rozwijać. Ale mogliby doprowadzić wolny bolid do takiego stanu żeby można było dojechać do mety. Jak się pojawia ogień pod du.. to się zasuwa. A w Suberze jest chyba odwrotnie.
16.05.2010 17:31
0
no tak bywa cóż poradzić. Co by było gdyby Robert został w BMW lepiej nie wiedzieć...dobrze że przeszedł do zespołu z nadzieja, przyszłością
16.05.2010 17:33
0
1. MontyF!F! dobrze to ująłeś nawet Super Aguri(w poprzednich sezonach) potrafiło dojechać do mety, niewiedzę przyszłości dla tego zespołu
16.05.2010 17:35
0
Piękne, że Robert nie został w tym zespole, który prawie wszystko odziedziczył po F1.09: wolne temp wyścigowe i kwalifikacyjne, wysoka awaryjność, jednego kiepskiego kierowcę i wytrzymałość czołgu. Jedyne czego u nich mi brakuje to komentarzy dr Mario Theissena. Peter Sauber to już nie to samo...:)
16.05.2010 17:39
0
pamiętamy w ubiegłym sezonie ciągle problemy, jak widać do tej pory nie poradzili sobie z tym. Porażka
16.05.2010 17:42
0
Wygląda na to, że C29 aka. F1.09 nie da się już uratować. Może powinni pójść tą samą drogą która poszła Honda w połowie sezonu 2008 (której bolid również był nie do uratowania) i rozpocząć budowę całkowicie nowej konstrukcji.
16.05.2010 17:58
0
o jak dobrze że Robert poszedł do Reno. pamiętam głosy zanim Robert podpisał umowę z Reno że może dobrze by było jak by został bo BMW na koniec 2009 miało już w miarę konkurencyjny bolid :/ by było
16.05.2010 19:32
0
A ja licze że jeszcze się podniosą i w tym sezonie jeszcze zapunktują i to nie raz. Przecież w Barcelonie byli całkiem szybcy...
16.05.2010 21:15
0
Sauber w tym sezonie jest w czarnej dziurze, a Lotus!!! zaczyna im ostro deptać po piętach.
07.02.2012 13:16
0
Pięknee. ;P
08.02.2012 10:34
0
jakiś taki bardziej jaskrawy i przejrzysty mi sie wydaje
19.02.2012 19:55
0
I <3 Redd Bull Racing
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się